Saturday, May 21, 2011

Sejenak Renungan


29mei 2011, tarikh minggu haluan siswa bermula universiti malaya nilam puri. akn menerima sahabat2 baru daripada seluruh pelusuk malaysia yang akan mneruskan pengajian disini dalam bidang asasi pendidikan islam,asasi syariah,asasi usuludin dan asasi pengajian islam dengan sains(APIDS). ahlan waa sahlan waa marhaban bikum buat semua. kepada sahabt2 seperjuangan MPPJTK sama2 kita laksanakan tanggungjawab dengan penuh ikhlas dan dedikasi. sama2 kita bantu dan bimbing sahabat2 kita yang baru masuk ini. insyaallah sama kita hidupkan roh tarbiyah di bumi nilam puri ini. insyaallah. 
pada tarikh tersebut, guru@warden@bonda @ umi jariah khalib di SMKA Slim River, akan berangkat ke tanah suci mekah untuk menunaikan umrah bersama suaminua yang tercinta. cikgu Jamal.betapa gembiranya mereka kerana menjadi tetamu Allah. semoga mereka dalam keadaan sihat dan dapat menunaikan umrah dengan baik. doakan kami (anak2 murid) smka slim river sentiasa berada dibawah naungan illahi. dan doakan juga SMKA Slim River kembali kegemilangannya menjadi sbuah institusi agama yg melahirkan insan yang berperanan dalam masyarakat.
pada 31mei2011, ayahanda guru sainsku merangkap PK Pentadbiran SMKA Slim River sekarang ayahanda tuan haji zulkifli bin md said juga akan berangkat ke tanah suci bersama-sama isterinya puan samsiah serta kedua ibu bapanya. mereka juga menjadi tetamu Allah... semoga semua dapat melakukan umrah dengan baik... doakan kejayaan anak2 didikmu menjadi insan yang berguna kepada masyarakat. doakan juga keberkatan dan keredhaan Allah mengiringi kami(x-student) semoga menjadi profesional yang beriman dan berakhlak mulia... selamat menunaikan umrah buat umi jariah dan suami serta ayahanda tn haji zulkifli dan isteri serta kedua ibubapanya. salam pejuangan buat semua.
 Sentiasa Mencari Keredhaan Allah(SMKA)...

No comments:

Post a Comment